måndag 1 juni 2009

Unni Lindell - "Honungsfällan"

Nu fick jag tag i en hyfsat lättläst bok som ändå var spännande och ganska bra faktiskt. Även om jag tycker att det var lite mycket med två psyksjuka i samma bok och i samma morddrama om man säger så, Jag har ju läst några böcker av henne tidigare och jag tycker att de är ok. Handlingarna beskrivs bra och det är väl det som är huvudsaken. Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Lite störigt att det ska vara en gammal tjurig polis som beter sig som alla tror att gamla poliser beter sig, men det stämmer ju inte riktigt. Jag är säker på det - särskilt efter den här helgen när det inte var jobbsnack alls, inga telefoner på och inga som fick sticka iväg till några mordplatser eller liknande. Men boken får iallafall 4/5 för jag tycker att den var underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar