lördag 24 juli 2010

Ut kom vargarna

Den har boken fastnade jag for nar jag var i affaren och handlade en dag. Nar jag sedan skulle aka tag hem till Goteborg sa tog jag med den pa farden, annars blir det mest Bokia bocker. Den har boken mer eller mindre stracklaste jag. Det intressanta vara att forfattaren tidigare skrivit filmmanus och att det ar ganska harda filmer. Det kunde man marka tydligt nar man laste den har boken, den var avsedd for film. Naval den handlade om tva poliser, en som var jordens mest ordentligaste och som blir skadade av sina kollegor for att ha satt dit en poils, kanske lite langsokt men men. Den andra var en kvinnlig polis som under sina tidigare ar rakat ut for obehagliga handelser och darfor blivit lite kanslomassigt avtrubbad, om man kan saga sa. Naval, de far ett hemligt uppdrag, som inte visar sig vara sa hemligt iallafall, och ska hamta hem en brottsling fran St Petersburg. Det ar full fart hela tiden och det ar riktig aktion fran borjan till slut. Jag tycker att det var en bra bok men intressanta karaktarer och slutet fick verkligen en ovantad tvist, eller vad man sager. Jag tyckte om stilen som boken ar skriven i och jag uppskattade helt enkelt hela boken, narmare en 5a an en 3a. Tangentborden har ar lite galet sa darfor blir texten lite konstig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar