onsdag 21 januari 2009

Nästa bok

Det var länge sedan jag läste ut en bok så snabbt som den här. Men de gångerna jag har gjort det förrut var det för att boken var otroligt bra. Inte den här gången dock. Boken handlar om en gift kvinna med två barn. Hon tycker att livet är lite enformigt. På jobbet börjar det en ny man som hon blir förälskad i och lite trassel börjar. Man kan väl ändå ana vart det barkar men jag ville ändå läsa färdigt boken. Men jag är osäker på om det var av egentligt intresse eller om jag bara läst på för att det flöt så lätt. Det kom inga oväntade vinklingar och inga aha-upplevelser. Kanske man får en tankeställare att man inte ska falla för frestelser, men annars vet jag inte direkt. Ta tillvara på det du har!!! Betyget blir 2/5, egentligen borde den kanske på en 1:a men jag läste lite för intresserat för att kunna ge den en 1:a. Jag somnade inte ens när jag läste boken i sömnen.

Idag blir det ett jobbigt träningspass 3*5 km löpning, ganska hårt. Jag återkommer med hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar