onsdag 6 maj 2009

Men inte om det gäller din dotter

Idag är jag ledig! Skönt skönt. Klockan är 11 och jag har redan tränat två pass. Inte illa alls. Simmat bra och sprungit 5 km hårt i Fonting. Ingen kul bana men det gick verkligen jättebra! Under 4:30 fart i den bergsterrängen, det är jag supernöjd med.

Jag har lyssnat klart på den sista boken om Hamilton idag (den sista har ju de fyra senaste varit). "Men inte om det gäller din dotter" är en bra bok, helt klart. Jag tycker det är fantastiskt roligt att personerna kommer tillbaka i de olika böckerna och att de även finns med i GW s böcker. Boken är sammansatt och otroligt spännande uppbyggd, samtidigt som det är en hel del politik mellan raderna (eller rättare sagt på varje rad) och det är kul. Han är otroligt träffsäker tycker jag. Underhållande och spännande samtidigt som man lär sig något (även om det är ur hans synvinkel). Jag tycker att den var bra, svårt att lägga ifrån sig den, jag har lyssnat när jag har klätt om, suttit i soffan mm och det tillhör inte vanligheterna. Boken får 4/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar