torsdag 14 maj 2009

Giles Blunt

Jag hade hört talas om författaren innan så jag såg fram emot att läsa någon bok av honom. Jag tänkte beställa hem hela serien så att jag kunde läsa dem i ordning. Men jag hittade inte dem på nätet och det förstår jag faktiskt nu. Boken föll inte i min smak, det var närmare en 1:a i betyg än en 3:a. Boken var alldeles för politisk för att vara en deckare. Jag är inte intresserad av politiska förhållanden i Kanada. Men det är ju min åsikt. Andra kanske tycker att det är jätteintressant. Jag fattade hälften ungefär. Det var namn dit och fraktioner hit. Att dom sedan hittade mördaren men inte kunde sätta dit honom gjorde inte saken bättre. Nä ny bok och nya tag!!! Jag har lånat några på biblioteket i Nödinge så vi får se hur de är. Men som sagt Giles Blunt "En stilla storm" får 2/5 i betyg av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar