onsdag 29 april 2009

Begravd

Nu har jag varit slarvig med skrivandet, och läsandet. Men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har jobbat mycket och varit extremt trött. Jag har läst lite dåligt också. Men en bok har jag lyckats plöja igenom även om det har varit knackigt och boken inte uppskattades. Mark Billingham har skrivit "Begravd" och jag tycker inte att den var bra. Jag köpte den i Karlstad när vi var där på övernattning och mest för att det inte fanns något mer lockande i affären. Tyvärr. Boken var seg och jag tyckte inte om huvudkaraktären Thorne. Det var en komplicerad historia med en kidnappningshistoria och lite mord (närmare bestämt fem) och det tycker jag inte om. KOmplicerade och helt oväntade personer som inte föll i min smak. Men det kan helt enkelt bero på att jag aldrig kom in i boken. Jag har haft lite dåligt flyt med mina böcker just nu. Hoppas att nästa blir bättre men den ser lovande ut. Men den här var inte helt kass så den får 2/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar